середа, 15 квітня 2020 р.

Думки вголос: Яблунево-райське

Захист яблунь і груш від шкідників і хвороб, боротьба з шкідниками ... 
Яблунево-райський, райськояблуневий
Був колись в бабусі й дідуся садок.
В довгі дні липневі, яблучно-серпневі
Скільки там в дитинстві читано книжок!

Скільки смакувалось яблук соковитих,
Скільки до долоньок падало зірок!
Там бабусі Марфи руки працьовиті,
Найсмачніший в світі з рук тих пиріжок!

Там в альтанці гості - діти та дорослі,
Вся родина наша за одним столом,
І пісні, розмови щиросердні, прості...
Тих років високосте! Б'ю тобі чолом!

До землі вклоняюся дідусю Івану,
Згадую гармошку та його пісні,
Розповідь про фронт, і незагойні рани,
І його скалічену руку на війні...

Яблунево-райський, райськояблуневий
Ти мого дитинства радісний садок!
Цьогорічних яблунь цвіт біло-рожевий
Знов мене приводить в цей святий куток.

Так багато світла! Яблучного сонця! - 
Я дивлюсь на нього з-під дитячих вій:
Мій гамак і книжка, пиріжок в долоньці...
І жива бабуся. І дідусь живий....

               м. Донецьк, 10.04-15.04.2020 

4 коментарі:

  1. Яка ж світла поезія! І яка висока!!! І якась глибинно рідна, споріднена, моя... Дякую!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Марисенько! Це я вдячна тобі за таку високу оцінку!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую за сльози, за знову прожиті щасливі моменти нашого дитинства, за твій талант.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Розчулена до сліз, сестричко! Дякую за ТАКУ високу оцінку й спільну пам'ять!...

      Видалити