неділя, 19 березня 2017 р.

Вітаємо!!!


             


 Сьогодні День народження моєї улюбленої поетеси Ліни Василівни Костенко!


Вітаю Вас, пані Ліно! Бажаю здоров'я та довголіття, творчої снаги!

Схиляю голову перед Вашим високим служінням Слову!!! 





*  *  *
У  марафона вломилась нога.
Зупинятися час і подумати.
Ця дорога мені дорога, —
                      зупинитися, кажу, час і подумати.

Хай назустріч відкритим ротам
Хтось виносить на грудях стрічку.
А у мене фініш не там,
                      навіть зовсім в іншому напрямі.

Перетерла душа всі віжки.
Йти по колу — не мій маршрут.
Я зійшла з бігової доріжки,
                       моя доля — бігти не тут.

Це ж не спорт, щоб до впаду мчатися,
не пробіжки і не турне.
І чого б то я ганялася за сучасністю?
                       Нехай вона мене дожене.

 


1 коментар: