четвер, 4 жовтня 2018 р.

Думки вголос:НАШЕ

                         Блакитноокому янголятку

Твоя блакитноока щиросердність,
І життєрадісність, і життєцвіт -
Моя на цьому світі недаремність,
Дарунок Долі у зеніті літ!

Твоя дитяча радість й насолода 
Від перших самостійних відкриттів - 
Моя в тобі висока нагорода,
Шалений вир думок  і почуттів!

Твоя беззахисність і безборонність
Перед війной, що розлучає нас, - 
Моїх бажань і поривань бездонність
З тобою бути поряд повсякчас!

Твоя зворушлива блакитноокість
І посмішка, що обіймає світ, - 
Такі в мені глибокість і високість
За цей Дарунок у зеніті літ!
  
                      М. Донецьк, 05.10 2018  
Пов’язане зображення












2 коментарі:

  1. Які світлі вірші народжуються у Вас в такий скрутний час! В мене з 2014 нічого не пишеться. Бажаю Вам не втрачати цього і далі, як важко не було б усім нам. Поети - остання надія нації.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Дашо, за підтримку моїх поривань! Я поетом себе не вважаю, утім згодна, що сьогодні і говориться, і пишеться вкрай важко! Нехай і у Вас складуться Ваші рядки! Чекатиму з нетерпінням!

    ВідповістиВидалити