неділя, 21 серпня 2016 р.

До сліз, до щему в серці

Кримчанин створив зворушливий мультфільм про Україну

Відповідний ролик опублікував блоґер під ніком Ніко Лапунов у соціальній мережі Facebook.

"Моя перша спроба вишитого мультфільму. Принцип зрозумів. Далі буде", – зазначив він у підписі до мультфільму.

На відео, зробленому в новій техніці "вишитого" мультфільму, спочатку показано, як окреслюють межі України разом із півостровом Крим. При цьому автор риторично запитує "Де я?"
 

Потім він хрестиком позначає на кримському півострові, де його рідний будинок, а другим хрестиком, уже на території материкової України, біля Миколаєва, місце, де він знаходиться зараз. І вишиває стежку зі стрілок, що символізує дорогу від одного пункту до іншого.

Потім вишитий півострів "розсмоктується", від нього залишається ледь помітний слід на тлі вод Чорного моря. Автор показує, що тут, у безбарвній частині, яка вже знаходиться за територією України, у Сімферополі, його душа. А його фізичне тіло – на материковій Україні, у Миколаєві.

"Кажуть, що твій будинок там, де твоє серце. Неправда. Моє серце і мій будинок знаходяться в різних куточках", – свідчить підпис до відео на YouTube-каналі автора.

У той же час одна з користувачок мережі звернулася до автора відео: "Ніко, виший для мене теж сердечко в Керчі. І доріжку з Дніпра". На що він люб’язно погодився.

(via)
UaPost

Немає коментарів:

Дописати коментар