неділя, 23 жовтня 2016 р.

До щему в серці: Любов Якимчук про...

Любов Якимчук. Молитва



Отче наш, що є на небі
у повному місяці
та в порожньому сонці!
Захисти від смерті моїх батьків,
чия хата стоїть на лінії вогню,
і вони не хочуть її покидати,
як домовину.
Захисти мого чоловіка,
який по інший бік війни,
як по інший бік ріки,
і цілиться своєю гвинтівкою в шию,
яку колись цілував.
Я ношу на собі цей бронежилет
і не можу його скинути —
він мені, як шкіра.
Я ношу в собі його дитя
і не можу його вигнати —
він через дитину оволодіває моїм тілом,
Я ношу в собі цю вітчизну
і не можу її виблювати,
бо вона як кров —
тече в жилах.
Хліб наш насущний віддай голодним,
і нехай вони перестануть їсти один одного.
Світло наше віддай темним,
і нехай їм проясниться,
і прости нам зруйновані міста наші,
хоч і ми не прощаємо цього ворогам нашим,
і не введи нас у спокусу
зруйнувати світ цей зіпсутий,
але визволи нас від лукавого
скинути наш тягар вітчизни,
як дешевий бронежилет —
важкий і мало помічний,
захисти від мене
мого чоловіка, моїх батьків
моє дитя і мою вітчизну

Немає коментарів:

Дописати коментар